جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۸۱۳۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

برگزیدگان مسابقه «بگو سیب» معرفی شدند

۵ نفر برتر مسابقه عکاسی با تلفن همراه «بگو سیب» امروز با برگزاری مراسمی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معرفی شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری هنری شهرداری تهران، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکاسی با تلفن همراه «بگو سیب» امروز ۲۸ اردیبهشت با حضور نفرات برتر مسابقه و مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم، محمدحسین شریفی، پریسا قهرمانی‌فرد، زهرا مریدی، زهرا صادقی‌صدر و شیما حاج‌کاظمیان به عنوان برندگان مسابقه معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقه «بگو سیب» معرفی شدند

مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به بخشی از فعالیت‌های این سازمان در حوزه فضای مجازی، گفت: شبکه‌های اجتماعی از پدیده‌‏های جدیدی در عرصه ارتباطات است که با وجود گسترش بسیار در جامعه همچنان در فرهنگ استفاده صحیح از این پدیده و تحلیل آن کاستی‌‏ها و ضعف‌های بسیاری داریم. 

وی با تاکید بر ضرورت افزایش مهارت استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین شهروندان، تصریح کرد: انجام فعالیت‌هایی مانند مسابقه «بگو سیب» برنامه‌های مقطعی و کوتاه مدت است که باید توسط خود شهروندان و کانون‌های مردمی استمرار پیدا کند.
 
در پایان این مراسم به ۵ نفر برگزیده مسابقه عکاسی با تلفن همراه «بگو سیب»، لوح تقدیر و ۵ تبلت از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا شد.

«بگو سیب»، عنوان مسابقه عکاسی با تلفن همراه در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام بود که با موضوع مهربانی با خانواده، مردم و طبیعت، همزمان با ویژه برنامه‌های بهار فاطمی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

خبرهای مرتبط
نظر شما